• Reklamacje

ikona-reklamacje-hs.png

Zasady reklamacji:

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy spisanie protokołu uszkodzenia w obecności kuriera oraz zgłoszenie tego faktu do nas pod numerem telefonu +48 61 307 00 36.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne, jest niezgodny z zamówieniem lub brakuje w nim elementu konstrukcyjnego, poinformuj nas o tym fakcie telefonicznie (+48 61 307 00 36) lub mailowo kontakt@hotel-supply.pl. Zwrotnie otrzymasz informacje o dalszych krokach postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli zgłoszony do reklamacji towar będzię wymagał odesłania, nasz serwis określi, czy ewentualna naprawa wchodzi w zakres gwarancji. Jeśli reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy / wymiany i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt.
   

Jak odesłać reklamowany towar:

Dokładnie zapakuj towar, żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Do paczki dołącz dowód zakupu lub numer zamówienia oraz kartkę z notką dotyczącą opisu usterki.

Reklamowany towar wyślij za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres naszego sklepu lub podaj nam adres odbioru paczki - umówimy kuriera za Ciebie.

hotel-supply.pl
ul. Jana III Sobieskiego 80B

62-030 Luboń

 

W razie niejasności lub pytań zadzwoń do nas +48 61 307 00 36.







Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: (https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).