-
Reklamacje
Zasady reklamacji:
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy spisanie protokołu uszkodzenia w obecności kuriera oraz zgłoszenie tego faktu do nas pod numerem telefonu +48 61 307 00 36.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne, jest niezgodny z zamówieniem lub brakuje w nim elementu konstrukcyjnego, poinformuj nas o tym fakcie telefonicznie (+48 61 307 00 36) lub mailowo kontakt@hotel-supply.pl. Zwrotnie otrzymasz informacje o dalszych krokach postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli zgłoszony do reklamacji towar będzię wymagał odesłania, nasz serwis określi, czy ewentualna naprawa wchodzi w zakres gwarancji. Jeśli reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy / wymiany i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt.
Jak odesłać reklamowany towar:
Dokładnie zapakuj towar, żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
Do paczki dołącz dowód zakupu lub numer zamówienia oraz kartkę z notką dotyczącą opisu usterki.
Reklamowany towar wyślij za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres naszego sklepu lub podaj nam adres odbioru paczki - umówimy kuriera za Ciebie.
hotel-supply.pl
ul. Jana III Sobieskiego 80B
62-030 Luboń
W razie niejasności lub pytań zadzwoń do nas +48 61 307 00 36.